REGULAMIN - Darmowe strony i fotoblogi

Temat: Townsmen 5

Townsmen 5 to kolejna część komórkowej serii, porównywanej często do The Settlers. Jako zły i okrutny baron musimy rozbudować swoje państewko tak, by rozpędzić na cztery wiatry nadciągającą armię smoków i rycerzy, skrzykniętą przez dobrego, acz nawiedzonego czarodzieja Celdrona.

Ponownie przyjdzie nam budować wioski, strażnice i zamki, zbierać zasoby i wojować z przeciwnikami, jednak tym razem wprowadzono do gry kilka usprawnień - funkcję zapisu gry (!), minigierki, w których walczymy ze smokami, możliwość tworzenia alchemicznych mikstur dla naszych wojowników i nowe budynki, takie jak tawerna czy siedziba poborcy podatkowego. Akcję ponownie obserwujemy z rzutu izometrycznego




Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=448317



Temat: Eragon (GBA)

kategoria: cRPG - turowa
producent: Amaze Entertainment
wydawca: Vivendi Games
data wydania Europa: 24 listopada 2006
data wydania USA: 14 listopada 2006

Eragon to młody, wiejski chłopak który znalazł smocze jajo, z którego wykluwa się mały smoczek, nazwany później z racji swojego koloru - Saphira. Smoka próbuje ukraść zły Urgal, który brutalnie morduje wuja Eragona. W wyniku tego niecnego czynu główny bohater postanawia zacząć krwawą krucjatę przeciwko złu i dokonać zemsty. Warstwa fabularna gry została oparta na filmie Eragon, który to swoją podstawę bierze z książki Christophera Paoliniego.

Edycja dla konsoli Game Boy Advance reprezentuje gatunek cRPG. Oprócz zbierania doświadczenia trzeba samemu zajmować się tworzeniem mikstur i broni oraz eksterminacją hord wrogich wojsk, należących do Imperium. W grze mamy do czynienia z dziesięcioma interaktywnymi postaciami. Większość gry spędzamy na turowej walce z żołnierzami Urgala. Historia zaczyna się, gdy przemierzamy las wraz z trzema elfami (Arya, Glenwig i Faolin) i wtedy wpadamy w pułapkę, zastawioną przez żołnierzy Imperium.

Eragon nie jest grą rewolucyjną - można powiedzieć, że jest to kolejny, rzemieślniczo przygotowany, przedstawiciel gatunku cRPG. Zabawę uatrakcyjniają dwie mini-gry, które trzeba uprzednio odblokować.




Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=69798


Temat: czym zając 4,5 latka.
A lego? Moj synek 4.5 roku uwielbia. Daje sobie juz sam rade z prostymi
konstrukcjami (city, creator - sa fajne zestawy samochodowe) wg instrukcji albo
tworzy wlasne budowle Ponadto uwielbia pomagac przy gotowaniu, namietnie
kroi warzywa, miesza ciasto ze mna, ostatnio "na topie" jest pieczenie
pierniczkow Albo tez lubi produkowac "mikstury" - zdecydowanie polecam
prowadzenie tej dzialalnosci w zlewie. Wczorajsza mikstura skladala sie z
pokruszonej kredki swiecowej, maki, curry, pestek slonecznika, mydla w plynie,
plynu do mycia naczyn, wykalaczek no i oczywiscie wody
Z gier lubi np. warcaby, chinczyka i wszelakie "dorosle" gry (typu scotland
yard, duchy, cluedo - Ravensburger), do ktorych wymyslamy uproszczone zasady
gry.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,583,54006568,54006568,czym_zajac_4_5_latka_.html


Temat: Gothic II (2003)

Sequel jednej z najlepszych gier akcji/cRPG roku 2001. Podobnie jak w części poprzedniej akcja Gothic II toczy się w świecie fantasy i kontynuuje fabułę poprzedniczki, tj. wojny pomiędzy siłami zła (cała masa potworów, Orków i Ogrów pod przewodnictwem Smoków) i Ludźmi. Jednak tym razem nie poruszamy się już tylko wewnątrz kolonii przestępców objętej zasięgiem magicznej bariery, a na jej zewnątrz. Akcja toczy się w nowych bardzo rozległych i różnorodnych lokacjach, m.in. miasteczko nadmorskie, klasztor, biblioteka, farma, Wyspa Smoków, zamek oblężony przez Orki. Oczywiście spotkamy tu też klika znajomych terenów. Praktycznie rzecz biorąc zasady gry nie uległy diametralnym zmianom. Mamy oczywiście kilka usprawnień, tj. nowe klasy postaci (m.in. magician, henchmen i dragon hunters), nowe gildie oraz nowe czynności które może wykonywać nasz bohater (m.in. tworzenie różnych mikstur). Nasza postać posiada szereg umiejętności, które może rozwijać, tj. kilka standardowych technik walki (single-handed, two-handed, bow oraz crossbow) oraz kilkanaście innych zdolności jak: creeping, lock picking, pick pocketing, creating runes, alchemy i forging. Ponadto może używać coraz silniejszych zaklęć wchodzących w skład sześciu kręgów magii. Całkowitym przeobrażeniom uległo komputerowe A.I. Dla przykładu teraz, zaatakowany mieszkaniec miasta wzywa straże, zaś wrogie potwory i bestie mogą ze sobą współpracować. Poprawie uległa też grafika - cała kraina i jej elementy (drzewa, miasta, domy, itp.) są bardziej dopracowane. W sumie w grze występuje około 100 różnych tekstur twarzy. * Olbrzymia i wielowątkowa fabuła. * Około 400 niezależnych postaci, z których każda posiada swój indywidualny charakter. * Ponad 150 rodzajów broni do walki wręcz i na odległość. * Ponad 50 rodzajów potworów.
http://195.161.118.155/Games/Gothic%202%20-%20CD1.iso http://195.161.118.155/Games/Gothic%202%20-%20CD2.iso http://195.161.118.155/Games/Gothic%202%20-%20CD3.iso


Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=5876


Temat: Vahleru - darmona gra mmorpg przez php- szczegoly
Vahleru - darmona gra mmorpg przez php- szczegoly
Witam
Znalazłem ciekawa gre rpg (uwaga BARDZO wciągająca :P). Jest to rpg osadzony w
świecie fantasy z całkiem fajnym klimatem, rozbudowana ekonomia, walka,
interakcja pomiedzy graczami w sensie tak ekonomicznym jak i fizycznym (PK!! -
ale niekoniecznie)

Wszystko odbywa sie przez strone www przez odpowiednie skrypty. Do dyspozycji
masz okresloną ilośc energii która możesz zużyc na różne czynności (walka z
potworami na arenia tworzenie przedmiotów mikstur poszukiwanie chowańców walka
z innymi graczami złodziejstwo :twisted: )

Coż wystartowała od nowa 2 dni temu także warto sie już teraz zapisac jako że
odgrywa tutaj duża rolę czas gry ponieważ energia odnawia sie co kazdy reset
nastepujacy co 2 godziny od 12 do 24 i sie sumuje wiec nawet jesli w jeden
dzien nie zagracie możecie spokojnie zalogowac sie nastepnego dnia i wlaściwie
nic nie tracicie (poza ciekawymi ofertami na rynku lub questami urzadzanymi
przez adminów :)

od przedwczoraj zarejestrowało sie juz 120 graczy także jest to całkiem
całkiem... :D

a wiadomo im wiecej graczy tym lepiej wiecej ofert możliwości i tak dalej...
sami wiecie.

Cóż poza tym... jest DARMOWA wiec nic nie stoi na przeszkodzie zeby spróbowac ...

Jeśli was to zainteresowało to proponuje wejsc na strone

www.spoonman.eu.org/rpg//register.php?ref=43
i od razu sie zapisać. Jesli to kogos interesuje nie nie dostaje za to zadnych
pieniedzy jedynie vallary które na razie do niczego nie slużą ale jeśli ktos
sie zapisze stąd odpowiem na każde pytanie jeśli nie i tak odpowiem ;)
Zapraszam!!!
Amon
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,37,19688113,19688113,Vahleru_darmona_gra_mmorpg_przez_php_szczegoly.html


Temat: The Sims 2 Seasons/Cztery Pory Roku (2007)


Sims 2: Seasons to kolejny dodatek do bestsellerowej serii stworzonej przez Maxis, a wydanej przez Electronic Arts. Tym razem świat wirtualnych ludzi wzbogacony został o zmieniające się pory roku i związane z nim zmiany pogodowe.


Dzięki dodatkowi o rytmie życia w wirtualnym świecie nie będzie decydować jedynie cykl dnia i nocy, ale również zmieniająca się pogoda: śnieżyce, gradobicia, ulewy i burze z piorunami to tylko niektóre z atrakcji czekających na simów. Nasi podopieczni nie pozostają obojętni na to, co dzieje się na dworze. Warunki pogodowe znajdują bowiem odzwierciedlenie w ich nastrojach, potrzebach, obawach oraz wzajemnych relacjach. Każda pora roku oferuje szereg nowych czynności do wykonywania. W zimie jest to na przykład wojna na śnieżki albo lepienie bałwana, a latem kąpiel w sadzawce. Gracze dostają do swojej dyspozycji urządzenie do kontrolowania pogody, za pomoc

ą którego mogą wedle uznania zmieniać panujące na dworze warunki.

Osoby o ogrodniczym zacięciu będą z pewnością zadowolone z tego dodatku do Sims 2. Podobnie jak w rzeczywistości, różne rośliny można sadzić tylko w odpowiednim okresie. Ci, którzy potrafią dobrze się wczuć w wirtualny cykl natury, zostaną dodatkowo nagrodzeni – ze swoich zbiorów będą mogli tworzyć różne mikstury, między innymi napoje miłosne, energetyczne i lekarstwa. Ponadto otrzymają możliwość wstąpienia do Klubu Ogrodniczego, gdzie zdobędą informacje o hodowli poszczególnych roślin, a także zmierzą się ze stawianymi przed nimi wyzwaniami.

Standardowo już rozbudowie uległa również ilość dostępnych ubrań. Trzeba dbać o to, by stroje simów były dostosowane do panującej na dworze pogody: zimą zapewniać im ciepłe okrycia, kurtki, czapki i szaliki, latem krótkie, przewiewne ubrania, a wiosną i jesienią coś do ochrony przed deszczem.

Ponadto Sims 2: Seasons zawiera sześć karier zawodowych w następujących dziedzinach: edukacja, prawo, gry komputerowe, muzyka, dziennikarstwo i poszukiwanie przygód. Nie jest również zaskoczeniem, że na jego nabywców czeka szereg przeróżnych nowych przedmiotów i elementów otoczenia.

Dodatek jest dostępny jedynie dla użytkowników komputerów PC i podobnie jak wcześniejsze rozszerzenia do uruchomienia wymaga posiadania podstawowej wersji gry.


The.Sims.2.Seasons.EMUDVD-Unleashed.tar.... size: 709.36 MB




Serial:

Wiśnia




Te Simy Wyszły wczoraj o 21:30 a miały wyjść 2 Marca widać ze sie postarali i wydali wcześniej a to lepiej dla fanów simów

to nie jest polska wersja wiem bo sam ją mam na kąpie wiec jak ktos chce to niech pobiera tylko jest 1 mały - jak sie z tego pobiera próbowałem kilka razy ale dalej trzeba czekać aż ci czas przeleci ja to mam tak czekam te 117 minut po ok godzina i te 17 minut poczekałem daje odśwież lecz nic mi sie nie pokazuje żaden obrazek proszę o pomoc z góry dziękuje a tak rzeczywiście to ściągałem z programu P2P ale angielską wersje po pl jeszcze nie ma a szkoda



dnia 10 Mar 2007 13:01, w całości zmieniany 4 razy

Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=65123


Temat: ~M~I~Ł~O~Ś~Ć~
W tym szaleństwie jest metoda
Miłość to uczucie, którego zaznał chyba każdy

Niestraszne mu są żadne przeszkody: ani czasowe, ani rasowe czy wiekowe. Dość
zaskakujące jest więc, że uczeni przeprowadzili tak mało badań na jego temat.

Ludzie zakochiwali się w sobie od zawsze. Już Biblia dostarcza nam opisów
wielkich namiętności: miłości Abrahama do Sary czy Jakuba do Racheli. Z kolei
Platon w Fajdrosie, ustami Sokratesa, przestrzega, że miłość nigdy nie powinna
być przedmiotem żartów, jako że człowiek otrzymał ją od bogów. Owo "boskie
szaleństwo" - będące objawieniem i sięgnięciem do wyższego świata idei -
sprawia, że ten, kto kocha, wznosi się ponad wszystko i może dostrzec absolutne
piękno. Badania antropologów dowodzą zaś, że nawet w kulturach obywających się
bez pojęcia "miłość" lub "zakochanie" ludzie swymi czynami potwierdzają, że
doskonale znane są im odpowiedniki tych terminów. Amerykańska antropolog,
doktor Helen Fisher z Rutgers University w New Brunswick, w swojej Anatomii
miłości (Rebis, Poznań, 1994 rok) pisze, że: "historie i mity miłosne, legendy,
poematy, podręczniki, miłosne mikstury i uwodzicielskie czary, kłótnie między
kochankami, porwania i samobójstwa są i zawsze były trwałymi składnikami życia
jak świat długi i szeroki".

Jakich ludzi lubimy

Każda ludzka społeczność przez wieki nagromadziła o miłości, zakochaniu,
atrakcyjności i przyjaźni mnóstwo wiedzy, która może dostarczać wskazówek do
badań psychologicznych. Te ludowe prawdy, zdroworozsądkowe teorie cieszą się
długim stażem z bardzo prostego powodu: prosto i precyzyjnie wyjaśniają istotę
zjawiska. Rozmaite nauki moralne i cytaty, oklepane frazesy, stare gadki i
powiedzonka trafiają w sedno sprawy. I choć wiadomo od dawna, że wzajemna
atrakcyjność odgrywa zasadniczą rolę w tworzeniu podwalin życia społecznego, to
dopiero mniej więcej od pół wieku uczeni zaczęli przekuwać ludowe mądrości w
sprawdzalne naukowe hipotezy. Badacze starają się przede wszystkim odpowiedzieć
na pytanie: dlaczego lubimy tych, których lubimy?

Wielu psychoanalityków utrzymuje, że nieświadomie zakochujemy się w kimś, kto
przypomina nam osoby, które kochaliśmy, będąc dziećmi. Mężczyzna obdarza więc
uczuciem kobietę podobną pod wieloma względami do jego matki, a kobieta kogoś,
kto jest fizyczną i psychiczną kopią ojca. W grę może wchodzić również inna
osoba, ale koniecznie znana w dzieciństwie. Rzeczywistość nie zawsze to
potwierdza. Ludzie zakochują się w sobie bez wyraźnych i łatwych do wskazania
powodów. Po prostu, nowe uczucie dopada człowieka nagle albo wręcz przeciwnie -
ogarnia go bardzo spokojnie i pcha, nierzadko wbrew jego woli, ku drugiemu. I
wcale nie jest wyzwolone przez obiektywną wartość drugiego człowieka, nie
wynika z wyrozumowanej decyzji ani prostego schematu powielającego uczucie z
dzieciństwa. Choć na pierwszy rzut oka wyjaśnienie tego fenomenu wydaje się
wyjątkowo trudne, to w miarę przeprowadzania coraz to nowych analiz odpowiedź
na pytanie, "w kim się zakochujemy", staje się coraz prostsza.

W zasadzie wszystkie przeprowadzone badania dowiodły, że ludzi najbardziej
pociągają tacy, którzy są do nich podobni. Każda zgodność bowiem dostarcza
czegoś, co psycholodzy nazywają "wzmocnieniem". Osoba podobna wzmacnia u
drugiej poczucie własnej wartości, potwierdza jej atrakcyjność oraz przekonuje
o słuszności własnych postaw i poglądów. Ponadto osoby podobne dostarczają
zwykle dużo więcej przyjemności niż inne. A doznawanie przyjemności jest
punktem wyjścia do procesu zakochania. Człowiek zakochuje się w tym, kto
dostarcza jej najwięcej: budzi sympatię, rozumie go, wysłuchuje, jest przy nim
w chwilach radości, napięć i cierpienia.

Skąd w takim razie wzięło się powiedzenie o "przyciąganiu się przeciwieństw".
Uczeni wiele pracy włożyli w sporządzenie katalogu cech, których występowanie
potwierdziłoby istnienie tej zasady. I okazało się, że choć idea
komplementarności wielu przemawia do serca, to jednak większość eksperymentów i
obserwacji dowodzi, że najważniejszych wskaźnikiem atrakcyjności jest jednak
podobieństwo. Widać więc, że miał rację Ezop, który w jednej ze swoich bajek
napisał: "Trudno o sympatię tam, gdzie nie ma podobieństwa".

c.d.n.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11087,8269692,8269692,_M_I_L_O_S_C_.html